Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vertel ons meer over jezelf, zodat wij je de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Product

Ik wil mijn gegevens bij Pluxee laten wijzigen

Wil je de bankrekening wijzigen die je voor jouw terugbetalingen gebruikt? Vul dit formulier in!

Je dient ons jouw bank identificatie document(en) door te sturen. Je kan deze bij jouw bank opvragen of via je bankapp (ING, Belfius, BNP).

Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd, ontvang je een bevestigingsmail.

Hoe kan ik mijn transacties, terugbetalingen en facturen bekijken?

👉 Heb je maximaal 10 verkooppunten? Je online Pluxee-handelaarsportaal geeft je 24/7 toegang tot al je facturen, transactiegegevens en terugbetalingen. Je kan er ook de gegevens van je verschillende verkooppunten raadplegen en aanpassen. Heb je je inloggegevens nog niet? Vraag ze dan snel aan!

👉Heb je meer dan 10 verkooppunten? Eerst moeten we nagaan of je in aanmerking komt voor toegang tot de online Pluxee-handelaarsportaal. Daar kan je details vinden over transacties en terugbetalingen die door Pluxee gegenereerd worden, en de contactgegevens van je verkooppunt(en). Vul dit formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Waarom zou ik mijn klanten extralegale voordelen aanbieden en welke zijn dat dan?

Extralegale voordelen zijn fiscaal veel interessanter dan een verhoging van het brutoloon. Hiermee kunnen je klanten het salarispakket van hun werknemers optimaliseren om hun koopkracht te vergroten.

 Pluxee biedt een breed scala aan extralegale voordelen aan die aanpasbaar zijn aan de behoeften van je klanten:

Ook je klanten met het statuut van zelfstandige bedrijfsleider kunnen zichzelf Pluxee Lunch, Pluxee Eco, Pluxee Cadeau* en Pluxee Sport & Culture toekennen.(*alleen in geval van relatiegeschenken)

Wat zijn de voordelen als ik partner word van Pluxee?

Als partner van Pluxee krijg je een vaste contactpersoon en geniet je van de ondersteuning en het advies op maat van onze deskundigen Audrey en Kristof.

Op onze portaalsite voor partners kan je de follow-up van je klanten 24/7 snel en eenvoudig beheren.  

Je beschikt ook over digitale tools voor jou en je klanten.

Tot slot heb je recht op een compensatie op maat.  

En dat krijg je als exclusieve partner van Pluxee allemaal volledig gratis!

Wat zijn de specifieke voordelen van Pluxee voor mijn klanten?

Als je voor Pluxee kiest, profiteren je klanten van de expertise van 's werelds meest toonaangevende partner voor werknemersvoordelen en medewerkersbetrokkenheid. We bieden hen kwalitatieve oplossingen aan:

  • Al hun extralegale voordelen samen op één kaart: de Pluxee Card, in Europa gemaakt van rPVC (de enige kaart op de markt!),
  • Een groot netwerk van aangesloten handelszaken, met de mogelijkheid om te betalen via Payconiq, online en op bezorgplatforms (Uber Eats, Deliveroo en Takeaway),  
  • De app Pluxee BE om hun saldo te raadplegen en eenvoudig hun transacties en pincode te beheren.

Pluxee helpt je klanten bij hun HR-uitdagingen en laat hen nog meer profiteren van alles wat echt belangrijk is in het leven.  

Hoe word ik partner van Pluxee?

Word partner van Pluxee door ons contactformulier in te vullen of neem rechtstreeks contact met ons op via e-mail op infopartners@sales.pluxee.be of telefonisch op 02/547.55.95. En goed nieuws: Pluxee-partner worden is helemaal gratis!

Hoe voeg ik een nieuw verkooppunt toe?

Gelieve dit formulier in te vullen!

Zodra de wijzigingen zijn aangebracht, ontvang je een bevestigingsmail.

Wat zijn de voorwaarden om Pluxee Sport & Culture te kunnen aanvaarden in mijn zaak?

Je mag Pluxee Sport & Culture aanvaarden voor :

Culturele en recreatieve activiteiten

  • Culturele evenementen
  • Boekhandels
  • Musea en tentoonstellingen
  • Concerten, theater, festivals
  • Pretparken en dierentuinen
  • Muziekacademies
  • Bioscopen
  • Kinderkampen

Sportieve activiteiten

  • Sportevenementen
  • Sportabonnementen
  • De verhuur van sportterreinen
  • Sportkampen

Hoe kan ik iemand klant maken van Pluxee?

Via onze portaalsite voor partners kan je iemand automatisch klant maken van Pluxee door meteen het gewenste product te activeren. Je kan hiervoor ook contact opnemen met je vaste contactpersoon, via een e-mail op infopartners@sales.pluxee.be of via een telefoontje naar 02/547.55.95.