Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vertel ons meer over jezelf, zodat wij je de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Product

Hoe inloggen op de nieuwe Pluxee BE app en/of site?

De manier om in te loggen op de nieuwe site en de Pluxee BE-app is hetzelfde als Sodexo4you. Uw medewerkers hoeven ook geen nieuw account aan te maken. Alles wordt automatisch overgezet. Hebben ze nog geen account, maken ze er dan eenvoudig één aan via de app of de website.

Kunnen mijn medewerkers inloggen op hun Pluxee gebruikersaccount, ook als ze de nieuwe Pluxee Card nog niet hebben?

Als ze al een Sodexo4you-account hebben, wordt dat automatisch overgezet naar een Pluxee-account en loggen ze op dezelfde manier in met de inloggegevens van hun Sodexo4you-account. Of ze nog een Sodexo-kaart hebben of al een nieuwe Pluxee Card, verandert daar niets aan.

Een medewerker is zijn inloggegevens kwijt om in te loggen op zijn Pluxee-account, waar vindt hij ze terug?

De login heeft de vorm van een e-mailadres. Vindt hij toch zijn login niet meer terug, kan hij met ons contact opnemen en we brengen het voor hem in orde.

Mijn medewerkers hebben de Sodexo4You-app al. Hoe krijgen ze de nieuwe Pluxee BE-app?

Als ze automatisch updates voor hun apps hebben aanstaan, zullen ze automatisch de Pluxee BE-applicatie zien verschijnen. Hebben ze deze optie niet aanstaan op hun smartphone, ontvangen ze een bericht rechtstreeks in de Sodexo4You app met de vraag om de app te updaten. Als dat gebeurd is, hebben ze ook de Pluxee BE-app.