Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vertel ons meer over jezelf, zodat wij je de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Product

Moet ik een nieuwe kaart bestellen voor medewerkers die al een Pluxee/Sodexo Card hebben?

Nee, de Pluxee/Sodexo Card bevat alle elektronische cheques van Pluxee. Als de kaarten van je medewerkers niet verlopen zijn, ontvangen ze geen nieuwe. Ze krijgen gewoon een melding dat hun nieuwe cheques op hun kaart zijn geladen.

Elke cheque kan afzonderlijk in winkels worden gebruikt. Het volstaat om vooraf aan de kassamedewerker de cheque mee te delen waarmee de begunstigde wenst te betalen.

Kaarten die vernieuwd of besteld moeten worden, worden automatisch gedetecteerd wanneer je je begunstigden toevoegt aan Pluxee Clients Portal. Je hoef dus niets specifieks te doen om kaarten te bestellen. Ze worden indien nodig automatisch aan je bestelling toegevoegd.

Waarom moet ik een nieuw contract afsluiten als ik hetzelfde product al op papier heb?

Onze contracten zijn gekoppeld aan het product en het formaat (op papier of elektronisch) en niet aan je bedrijf. Dit betekent dat je als Pluxee-klant voor hetzelfde product in papierformaat helaas niet de elektronische versie ervan kan bestellen.

Voor dit nieuwe formaat moet je eerst een nieuw specifiek contract afsluiten. Zodra dit nieuwe contract is ondertekend, zal het product in zijn elektronische versie beschikbaar zijn om te bestellen op je Pluxee Clients Portal account of op je Sociaal Secretariaat.

Voorbeeld: als je eerder papieren ecocheques bestelde, moet je zich nu abonneren op een contract voor elektronische eco-cheques.

Ik heb al een elektronisch contract (product of kaart) met Pluxee. Kan ik alle elektronische producten bestellen?

Onze contracten zijn gekoppeld aan het product en het formaat (op papier of elektronisch) en niet aan je bedrijf. Dit betekent dat je als klant van Pluxee voor een elektronisch product helaas niet al onze elektronische producten kan bestellen.

Je moet eerst een nieuw specifiek contract afsluiten voor het nieuwe product dat je wilt bestellen. Zodra dit nieuwe contract is afgesloten, kan het nieuwe product worden besteld op je Pluxee Clients Portal account of op je Sociaal Secretariaat.

Waarom omvat de offerte de kosten van de kaarten als mijn werknemers ze al hebben?

De offerte schat de volledige kosten van elektronische cheques voor je bedrijf. In een verlangen naar transparantie omvat het alle verschillende kosten in verband met het toekennen van elektronische cheques op basis van je aantal begunstigden en het aantal ingevoerde cheques. Het houdt dus geen rekening met of je werknemers al een kaart hebben (voor een ander product of van een vorige werkgever) of niet.

Deze schatting wordt later aangepast bij het bestellen van cheques. Op dit punt in het proces heb je nog geen bestelling geplaatst. Wanneer je de gegevens van je medewerkers invoert in je Pluxee Clients Portal Klantenzone, worden de begunstigden voor wie een kaart moet worden besteld door ons systeem gedetecteerd. Als er geen kaart hoeft te worden besteld, worden er geen kosten in rekening gebracht.

Bij het bestellen heb je altijd toegang tot het overzicht van de bestelling en de details van de kosten die deze keer de kosten vertegenwoordigen die aan je worden gefactureerd.

Wat is mijn verbintenis als ik het aanbod van de Pluxee e-shop accepteer?

Door het aanbod op onze e-shop te accepteren, kan je je klantaccount bij Pluxee openen en doorgaan met het bestelproces. Er is in dit stadium geen betaling vereist, je heb je bestelling nog niet geplaatst.

De verschillende kosten genoemd in deze aanbieding zijn indicatief en geven een schatting van het maximale bedrag van onze aanbieding. Ze komen daarom mogelijk niet overeen met je situatie (bijvoorbeeld aantal te produceren kaarten). Het definitieve en juiste bedrag wordt bij je bestelling opnieuw berekend voordat je betaalt. Deze stap wordt later uitgevoerd vanuit je Klantenzone. Je kan indien nodig ook het aantal cheques of begunstigden wijzigen.

Ik heb al een contractaanbieding ontvangen van een verkoopvertegenwoordiger. Wat zou ik vervolgens doen?

Het contractaanbod dat door verkoopvertegenwoordigers wordt verzonden, is een schatting van het bod op basis van je aantal begunstigden en het aantal cheques. Het schatten het maximale bedrag van ons offer in en komen daarom mogelijk niet helemaal overeen met je situatie (bijvoorbeeld aantal te produceren kaarten). Het definitieve en juiste bedrag wordt bij je bestelling opnieuw berekend voordat je betaalt. Je kan indien nodig ook het aantal cheques of begunstigden wijzigen.

Door deze aanbieding te accepteren, kan je je klantaccount openen en toegang krijgen tot je Klantenzone om een ​​bestelling te plaatsen. Zodra deze aanbieding is geaccepteerd, ontvangt je onze welkomst-email met een link waarmee je je toegang tot je Klantenzone kan creëren. Je moet dan je begunstigden toevoegen en van daaruit je chequebestelling creëren.

Ik heb al toegang tot Pluxee Clients Portal. Kan ik het blijven gebruiken?

Ja. Als je al eerder toegang had tot Pluxee Clients Portal, is het niet nodig om een ​​nieuw account aan te maken. Je nieuwe product wordt dan toegevoegd aan het bestaande account.

Je kan er echter ook voor kiezen om voor je nieuwe product een nieuw account aan te maken. In dit geval kan alleen dit product via dit nieuwe account worden besteld. Je andere producten blijven beschikbaar op het andere account.

Als er een Pluxee Clients Portal voor je bedrijf is, informeert onze welkomst-e-mail je automatisch en zijn de twee hierboven genoemde opties voor je beschikbaar: voeg je nieuwe product toe aan het bestaande account of maak een nieuw account aan. Klik gewoon op de gewenste optie in die e-mail.

Hoe activeer ik de Pluxee Card?

Samen met hun Pluxee Card ontvangen je medewerkers een briefje met uitleg over het gebruik en de activering van hun kaart.

Kan ik nog steeds papieren cheques bestellen?

Neen. Het is helaas niet meer mogelijk papieren ecocheques en cadeaucheques op papier te bestellen.

Wees gerust, elektronische cheques zijn veel gemakkelijker te gebruiken!

Kunnen papieren cheques die nog geldig en in omloop zijn worden uitgegeven? Moeten ze worden ingewisseld voor elektronische cheques?

Alle papieren cheques die in omloop of in productie zijn, blijven geldig en zullen door de handelaars aanvaard worden tot het einde van hun geldigheid.