Happy girl

CX Day @ Pluxee: Zo werkt Pluxee aan de perfecte klantenervaring!

1 oktober 2024

Een uitmuntende klantenervaring bieden? Bij Pluxee doen we daar alles aan. Tijdens onze CX Day staan we stil bij hoe we Customer Experience (CX) centraal zetten in alles wat we doen. En natuurlijk willen we ook jouw mening horen!

Het belang van CX bij Pluxee

Customer Experience is niet zomaar een modewoord – meer dan 40 collega’s in onze CX-afdeling werken er dagelijks hard aan. Of het nu gaat om onze handelaren, klanten, partners of gebruikers, we streven altijd naar de best mogelijke gebruikerservaring. Bovendien brengt onze focus op CX ons ook tot verrassende innovaties.

Concrete innovaties

Enkele recente voorbeelden:

  • De nieuwe Pluxee Card, gemaakt van gerecycleerd plastic en voorzien van Braille-inscripties, toont ons engagement voor duurzaamheid en inclusiviteit.
  • De integratie van Pluxee Sport & Culture op de Pluxee/Sodexo Card, die al onze voordelen op één plek samenbrengt.

Een hele week in het teken van CX

Laat ons eerlijk zijn: één dag is niet genoeg om het belang van klantenervaring te vieren. Daarom maken we er in één klap een hele week van!

CX Knowledge Sessions

Tijdens deze sessies ontdekken onze medewerkers welke gegevens we gebruiken om de tevredenheid van onze stakeholders te meten, zoals de Net Promotor Score (NPS) en de Customer Satisfaction Score (CSAT). Ze leert iedereen hoe we deze tools inzetten om onze service in de toekomst verder te verbeteren.

Brainstorming Boards

Een ander initiatief tijdens CX-week zijn de Brainstorming Boards, grote papieren borden verspreid in ons kantoor waarop iedereen ideeën kan delen over hoe we specifieke CX-onderwerpen nog verder kunnen verbeteren. Van onboarding tot de levering van onze Pluxee Cards: iedereen geeft onze toekomst mee vorm.

Hoe ziet CX er bij Pluxee uit?

Met meer dan 35 grote CX-projecten op onze naam, blijft Pluxee zich meer dan ooit inzetten voor een uitmuntende klantenervaring. Maar Customer Experience is voor ons meer dan alleen een afdeling: het is een manier van denken die duurzaamheid, klantenbeleving, inclusiviteit en topservice combineert op elk niveau van ons bedrijf.

Handelaren en klanten: help ons de toekomst vormgeven!

Ben je handelaar of klant van Pluxee? Laat ons weten hoe jij onze klantenservice ervaart. Jouw mening is van onschatbare waarde om ons te helpen blijven innoveren.

Happy CX Day van ons allemaal bij Pluxee België! 😊